Monday, July 11, 2011

Masalah Dengan Pil Fat-Burner

Buat sementara waktu memasuki dunia insomniacs salah satu malam, saya mengambil TV yang jauh untuk melihat apa yang orang-orang jiwa-jiwa resah melihat manakala kebanyakan kita berada di alam mimpi. Antara reruns komedi pada Nick di Nite dan ramalan tidak terhad Weather Channel, saya terpikat dengan satu tambahan penjajaan komersial untuk "meningkatkan metabolisma dan membakar lemak." Terperanjat dengan tuntutan-tuntutan itu, saya log masuk ke Internet dan mula menyiasat.
Ia ternyata tambahan itu adalah seperti yang prolifik seperti biri-biri 1 insomniac, dengan nama-nama seperti Cecair Clenbutrx, MD6, Metabolik lengkap, Hydroxycut, Xenadrine RFA-1 dan Penyusun 3, untuk menyebut hanya beberapa. Ada yang tersedia sebagai cecair; yang lain datang dalam pil, besar dan pelbagai warna. Tetapi secara umumnya mereka menjanjikan perkara yang sama: dengan mempercepatkan metabolisme anda, mereka boleh mengurangkan lemak anda, tuntutan saya tidak boleh menyokong walaupun selepas jam dan panggilan talian kepada beberapa badan pengeluar.
Tambahan ini adalah sepatutnya untuk bekerja oleh peningkatan thermogenesis - iaitu, dengan menukar lebih daripada makanan yang anda makan menjadi haba sebelum ia boleh disimpan sebagai lemak. Dapat melakukan ini dengan selamat, sudah tentu, cara yang dialu-alukan untuk mengelakkan Pembentukan lemak dan menghalang pound tambahan. Tetapi terdapat sedikit jika mana-mana kajian dalam kesusasteraan saintifik yang menunjukkan bahawa produk-produk ini boleh melakukan ini berkesan atau selamat. Walaupun begitu, terima kasih kepada bombardemen pemasaran, makanan tambahan telah menjadi industri berbilion dolar.
Apa yang menyedihkan ialah bahawa walaupun mereka tidak bekerja, mereka tidak risiko bebas. Kebanyakan mengandungi bahan kontroversi ephedra (herba Cina yang juga dikenali sebagai mahuang) atau ephedrine. US Food and Drug Administration telah menerima laporan sebanyak 80 kematian dan kira-kira 1,400 contoh kesan buruk yang boleh dikaitkan dengan penggunaan herba, dan telah mengeluarkan amaran kukuh tentang penggunaan-produk yang mengandungi ephedrine. Kesan sampingan yang berpotensi termasuk serangan jantung, strok, sawan, psikosis dan kematian. Produk walaupun dibungkus dengan senarai yang panjang amaran pengguna.
Lebih berbahaya masih varian yang mengandungi Gabung ephedrine, pseudoephedrine, kafeina dan norephedrine lebih kuat. Walaupun dua bahan yang terakhir digunakan dalam remedi over-the-kaunter biasa yang sejuk, mereka boleh menghasilkan kesan sampingan berbahaya yang sama kepada orang-orang methamphetamine dadah yang diharamkan.
Jika anda ingin meningkatkan metabolisme anda, adalah benar-benar ada hanya satu cara yang selamat dan boleh dipercayai untuk melakukannya. Meningkatkan aktiviti fizikal anda - sama ada ia berjalan dengan rancak, mengangkat berat atau bermain permainan bertenaga tenis. Bukan sahaja melakukan senaman akan membantu anda menumpahkan beberapa paun, tetapi ia juga lebih memberi manfaat kepada jantung dan otot rangka. Menyimpan wang anda di dalam poket anda. Terdapat sebarang pil jalan pintas untuk badan mantap.

2 comments:

  1. of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here keep up the good workdoes raspberry ketones work |does raspberry ketone really work |raspberry ketone reviews

    ReplyDelete
  2. of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here keep up the good workdoes raspberry ketones work |does raspberry ketone really work |raspberry ketone reviews
    RépondreSupprimer

    ReplyDelete